onsdag 5 april 2017

Tips på sittkudde till trädgårdsmöblerna

Ja jisses vilken dag
Jag är helt slut i rutan efter alla dessa känslostormar.
Nu följer vi Felix via Flightradar24 och just nu befinner han sig över Mongoliet och är på väg mot Peking....

Tack alla söta ni för era värmande och peppande ord, det betyder mycket ska ni veta.

Men för att jag ska tänka på något annat slänger jag in ett litet tips såhär på torsdagskvällen.
Svängde förbi Netto för någon dag sedan och fick med mig den här sittkudden hem.
Kommer bli perfekt på vår betongbänk ute i sommar och för 129 kronor är den ett riktigt fynd.

Ja just det, jag fyndande en annan sak till, någon mer påskigt men det får ni se imorgon.

Nu ryggläge i soffan och kurera stans värsta huvudvärk.....

T


2 kommentarer :

  1. Underbara vackra fina Tina...<3
    Många varma kramar kommer här <3
    mååånga <3

    SvaraRadera
  2. Vi brukar kolla på flightradar när barnen är ute och reser.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera