tisdag 16 maj 2017

Inte helt ok tycker jag.......

Här inne står mina växter och väntar fortfarande på att flytta ut...
Jag inbillar mig att det är på tok för låg temperatur och för kyliga vindar för att de ska må bra där ute på balkongen.

Tycker det är fasligt trist att den där riktiga vårvärmen inte slår till och är här för att stanna.
Visserligen har jag slängt sockorna all världens väg, men jag hasar fortfarande omkring i inneskor, inte helt ok tycker jag när vi är i mitten av maj.


Ska verkligen lägga ner all min omvårdnad och kärlek på de här raringarna, hade varit kul om jag någon gång lyckades med några växter.

Nä nu vill jag sannerligen att värme och sol ska komma för jag är taggad att plantera mer på balkongen och skapa en liten oas där, men inte idag för hua vad kallt det är.

Så jag kommer spendera dagen inne med att jobba och surfa runt efter mer inspo till både balkongen och sovrummet.


Ha en fin tisdag vänner och hoppas solen skiner på er!

Kramisar
T

2 kommentarer :

  1. Håller med nu får det bli varmt.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Alla väntar på värmen nu.
    Kram mamma c

    SvaraRadera