måndag 19 juni 2017

Knockad och gått ned för räkning

Kikar in för att önska er en härlig start på midsommarveckan
Själv ligger jag knockad, har liksom gått ned för räkning efter gårdagens härliga dag i Göteborg.

Jag kan säga att timmarna flög iväg och det är inte konstigt att jag har en ansiktsnerv som totalt har lackat ur efter allt babbel och skratt.
Men det är det värt hundra gånger, om för vilken underbar vän hon är, Anna

Mer bilder från vår dag kommer såklart, men nu........ kurera mig.

Ha den bästa dagen vänner

Kramisar


3 kommentarer :

  1. Meeen vännen! Varmaste kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hallå vännen...
    bara inne och läser ikapp...
    Men det är så så himla orättvist att du ska bli så dålig varje gång du gör något roligt.
    Jag är så avis på både dig och anna som fick luncha med den andre...
    saknar er båda så så mycket.
    Hoppas du känner dig bättre snabbt.
    Kraaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig! Ibland kan ju utflykten vara värd "baksmällan" efteråt, håller tummarna för att det var så. Kram!

    SvaraRadera