torsdag 31 augusti 2017

Grön inredning och grön outfit.......

Snart en vecka sedan......
......vi checkade in här, på  Radisson blu i Helsingborg.
Verkligen ett fräscht hotell med läcker inredning, sen låg det perfekt i förhållande till festivalen vi skulle gå på.

Helsingborg är för övrigt en av mina favoritstäder och vi är här ganska ofta. Tyvärr hann vi inte gå på stan den här gången eftersom fokus var inställt på något Mr C hade sett fram emot typ hela sommaren, mer om det är jag helt säker på att han kommer skriva sig varm om i ett annat inlägg...


Hur som haver så är det väl helt rätt att en modebloggerska matchar inredningen på hotellet man bor på, he, he

Kunde inte låta bli att fnissa, jag som typ aldrig har grönt på mig hamnar dessutom på ett hotell där hela inredningen går åt det gröna.....


Fräck inredning överallt...

Kanske en aningens suspekt tjur, vad gör han liksom????


Restaurangen var bara hur mysig som helst och här satte vi oss och käkade lunch.



Beställer man in en skaldjurssoppa är ett glas vitt ett måste.

Röda naglar är jag helt såld på just nu och ringen nosade jag upp i mina gömmor....



Stort gilla på barstolarna....


Maffig lampa....



Och den här jumpsuiten var ett riktigt kap, så skön att ha på sig.
Eftersom vi skulle gå runt hela dagen, matchade jag med ett par Converse, skulle vi gått på party hade jag istället tagit på mig ett par vassa röda pumps.

Och ja där ser ni tjuren bättre......hmmmm!!!

Jumpsuiten hittar du HÄR
(Jag har storl S i min, men skulle kunna gått ner en storl...) 


Och nej min fröken är inte på väg ut........även om det ser lite ut så.....
De är både väl instängda, men det var en aningens klurigt med underkläder till en sådan här jumpsuit.

Någon bh till halterneck går ju liksom inte......eller går och går, jag personligen har lite svårt för när bh-bandet syns i ryggen, så jag köpte helt enkelt en baddräkt.......

Funkade hur bra som helst, blev ju som en body, så det kan jag verkligen rekommendera...

För övrigt hade jag gärna smugit med den där sittpuffen hem....... sååå läcker.....

Idag skulle jag och mammie åkt på äventyr, men eftersom jag haft en riktig skitnatt så måste jag ställa in, ledsamt som bara den.......så nu ryggläge på soffan med en välfylld kaffetermos.

Ha en härlig dag vänner!

Kramisar
T

5 kommentarer :

  1. Helsingborg är fantastiskt, tyvärr bor jag långt bort. Snyggt hotell och snygg outfit. Hoppas du snart mår bättre.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Har hört att Helsingborg ska vara en fin stad...själv har jag aldrig varit där, ligger lite väl långt ifrån min stad. Coolt hotell ni bodde på ;)
    I går var det sommar här, idag lite mer höstlikt men ändå inte. Mulet och 15 grader !
    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  3. Wow vilket läckert hotell. Så vacker klänning... du är alltid så fin! Vart ska ni bo när ni kommer till Norrköping. The Lamp Hotell är riktigt fint hotell mitt i stan. Tipsade även om att äta där. Snart får jag ge dig en KRAM irl!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  4. Fin du är! Och alltså vilka bilder, vem det nu är av er som tar dem ;-) Otrolig skärpa och ljus!

    SvaraRadera
  5. Fräck dress du har på dig. Jag har alltid gillat grönt. Tycker den är urläcker. Fräck inredning på hotellet. Ha en härlig helg Kram Pernilla

    SvaraRadera